Ben de kreşten yana olurdum çünkü kaç yaşında olursa olsun ilk başladığı yıl hastalık olacak çünkü mikropla yeni tanışacak çok normal , sosyal dil gelişimi akranlarıyla vakit geçirmesi açısından ve kurumu denetlemek daha kolay olacağından kreş derdim 🥰