Pamukprenss bizim yaşadığımız yerde günlük gönderimi kabul eden yerler vardı ama ben bizim bakıcı izşn aldığında okuldan izşn alıyorum mesela farklı ortama sokmuyorum. Diğer türlü 2 yaş çocukları bencillik döneminde benmerkezci oluyorlar, çok arkadaş ortamı olamayabiliyor, eğitmenin yeterliliğine bağlı tabiki.benim oğlum da 2.5 yaşında bakıcıda seneye belki kreş olur diye düşünüyorum bakalım yaz dönemindeki gelişimine bağlı. Bizim burda bakıcı 2 bin, uygun olduğu için biraz daha ev ortamında kalsın istiyorum, sizin için en güzeli olur umarım 🌷