arslaninannesi98 Bende hemen hemen günde 5litre su içiyorum şükür süt konusunda bebeğime yetiyorum. Doktor 200 gramı az bulduğu için mama takviyesi demişti ama benim kızımın şöyle bir problemi var, gece gayet güzel uzun uzun emiyor asla problemimiz yok ama gündüz sürekli kısa kısa. Sessiz bir ortam dahi olsa 5-10 dk emip kafasını çeviriyor ağlamaya başlıyor. Doktorumuz artık ek gıdaya geçin dedi çünkü meme+mama şeklinde de gram alımını az buldu. 15 gün arayla muayene istemişti gittik mina sadece 100 gram almıştı. Doktorumuzda yoğurt sebze vs başlayabiliriz artık bu şekilde doymuyor belli ki dedi. Mina şuanda artık ek besin ve meme alıyor kilo alıyor mu bilmiyorum ama uykularımız düzene girdi ve huysuzluğu kalmadı