Gizemozalp cevabınızı şimdi gördüm ve merak ettim sizi de? Evet kızım hareketli bir bebek. Ben mama aldım B plânı olarak ama gerek görmediğim için başlamadım. Daha sık emziriyorum, bol su içiyorum ve dinleniyorum. Kızım daha uzun ve keyifli emmeye başladı. Gece uykularında ağlamayı kesti umarım bu ay toparlarız