AksuS Şöyle söyleyeyim annem kalınca bizde bende uyanamıyrum sanırım bilinç nasılsa annem var duyar rahatlığında oluyor çoğu gece 1 saatlik uykuyla duruyorum çünkü 2 çocuğum var biri uyanınca diğeri uyanıyor gece baya zorlu geçiyor ama annem kalmadığında uyanıyorum annem varken resmen ölü gibi oluyorum.. Anne gidince uyanırsınız merak etmeyin ❤️