Sevgili anneler merhaba henüz oldukça yeniyim aranızda bebeğim 24 günlük. Lohusa dönemimde annem kalıyor yanımda bebeğe bakmama vs yardımcı oluyor.
Bu süre içerisinde 1 kere gece aşırı uykusuz kaldığım için uykumda 3-4 dk bebeğimin ağlamasını duymamışım uyanmamışım annem gelmiş bebeği almış 5-10 dk sakinleştirmiş sonra bebek durmayınca beni uyandırmıştı.
Şimdi yine aynı şey olmuş az önce aşırı yorgun ve aşırı uykusuzken yine 2-3 dk bebeğimin ağlamasını duymamışım annem yanımdan almış. Bebeğim emmek istediği için durmayınca geri getirdi. Toplam 5 dk oyalayabildim dedi.
Annem olmasaydı ben bebeğimi ne zaman duyardım nasıl uyanırdım bilmiyorum ve bu durum psikolojimi bozdu düşünmekten kafayı yicem. Normalde bebek gık dese uyanıyorum ama ya duymazsam endişesi mahvetti beni. Birde üzerine annem çok ağladı ben yan odadan duydum diyor kıyamadığı için mi böyle abartıyor yoksa gerçekten öyle mi anlayamıyorum. Nasıl bir çözüm bulabilirim bu duruma ?