Ervakrkmzzz Pazartesi günü olduk çok şükür ateşsiz atlattık 🙏🏻 Ebemiz bize eve gidince 1 çay kaşığı calpol verin gece uykusundan öncede 1 çay kaşığı calpol verin ve saat başı ageşini ölçün demişti. 37,5 sonrası riskli dendi hiç 37’i geçmedik şükürler olsun 🌸