Nevarebeka1 13 aylik kızım var tam olarak aynisi eşime okudum şuanda ve güldük tek degilmisim diye 😬 tamamen saatler bile aynı tek fark biz 9. Aydan beri tek uyku yapıyoruz çunku anlatayim hemen sabah 9 da kalkti öglen 2 de uyumak istiyor uyuyor 3 de kalkiyor bu seferde 5 de uykusu geliyor eger 5 de yatarsa 1 saat uyuyor 6 da klakiyor bu seferde gece 1 de uyudugu bile oluyor bende şu sekilde ayarladım doktor tek uykuda huzursuzluk yoksa bi problem yok dedi sabah 9 da kalkiyor 2 ye 3 e kadar oyalıyorum oyun yemek kitap derken 2 de uyuyor 3 bucuk gibi kalkiyor birdaha 10 a kadar uyumuyor huzursuz degil yine yemek oyun kitap derken baba geliyor onunla oynuyor saat 10 da mama icip ayagimda salliyorum uyuyor gunduz birsey yok bizim olayimizda gece gece saat bası uyanıyor ve mama icmek istiyor gece beslenmesini kesemiyorum surekli mama diye agliyor bende azar azar yapio saat basi kalkip mama icirip geri uyutuyorum izdirap gibi