Nevarebeka1 14.5 aylık. Gece 21 gibi yatar, sabah da 9 gibi uyanır. Normalde hiç uyanmazdı şimdiye kadar. Son zamanlarda sessiz sessiz uyanıp, odasında oyun oynuyor dakikalarca. Kimi zaman geri uyumaya karar veriyor, kimi zaman da “geldiiim” diyerek odamıza damlıyor. Gündüz uyku rutini yok açıkçası. Kimi zaman evde olamayabiliyoruz ya da farklı bir ortamda oluyoruz. Uykusu geldiğini anlayınca söylüyor. Evdeysek de, odasına gidip yatıyor direkt. Çift uyku yapıyor gece uyanıp oynamaları da bu yüzden sanırım. Yine de bunu değiştirme gibi bir niyetim yok. Şuanlık bizi aşırı rahatsız eden bir durum değil. Uyku eğitimini bile biz vermeden kendi kendine oluşturmuşken; şuan yaşanan durumda gün içinde uykuya ihtiyacı varken “hayır şimdi uyuyamazsın, gece uyanıyorsun sonra” demek istemiyorum. Kendi ne zaman isterse. Ben sadece gözlememi iyi yapıp verdiği işaretler doğrultusunda yönlendireceğim. Gece rutininde de emzirme, el yüz yıkama, diş fırçalama ve kremlemeden sonra yanına uzanıyorum. Normalde yanına uzanmama gerek olmuyor ama sırf hoşuma gittiği için yapıyorum onu da. Zaten 10 dakikaya sızıyor hemen ☺️