ettyymom diyorum ya irade lazım 2yas 3aylikken falan sakinleri yeğenim ama şuan 4e girdi feellaakkeettt. Resmen başa döndü çok zor gerçekten. Çok kizarsaniz inatla yapar tamam derseniz daha çok yapar her bebek farklı burdan yorum yapmak zor oluyor biraz ama biz dışarı çıkmak isterse ve ortam müsait değilse o zaman akşam evde oynayamam seninle diyorduk. Seçim yapmasını bekliyorduk ama ablam benim gibi davranmadigin için şuan pişman 🙈