Arkadaşlarrrrrr imdaaaaatttttttt ! Şuan bağıra bağıra ağlamak istiyorum. Sabhtan beri ilk önce üstünü değiştirmemek için cebelestik babasıyla ben güç bela giiydirdik.Sonra ayakkabı krizi oldu giymek istediği ayakkabıyı babannesinde unutmuşuz diğerlerini giymemek için ağladı tamam gidip alalım dedik .Bebek arabasına binmeyecegim diye ağladı kucagimizda tasidik. Babasının gitmesi gerekiyordu 15 dk falan da onun arkasından aglamistir heralde .Sonra parka gitmek için ağladı dışarı götürdüm yine Bebek arabasına binmiycem krizi artık dayanamadim sinirlendim bende kızdım biraz ama pisman oldum. Her şeye aglamasindan çok yoruldum artık .Ben ne yapicam ya şuan üstümden tır geçmiş gibi.