demir1717 enmutluannebenim Kesinlikle olması gerek. ben ebebekten 4al 3öde kampanyasıyla aldım hep indirimin filanda vardı çok uyguna gelmişti öyle. 60x90 ölçülü alıyorum çünkü 60x60la kazalar çok yaşadık başlarda 😂
Sevgi1 enmutluannebenim 7 aylık benim kullanıyorum özellikle kaka yapınca çok gerekiyo etrafa bulaşmasin diye ztn üçüncü paket bu çok gitmiyor bulamasyinca aynini kullaniyorsun