Ben de oğlum doğduğundan beri kullanıyorum. Doktora, sağlık ocağına gidince onu seriyorum altına. Atıyorum sonra. Dışarıda alt değiştirirken de çok pratik. Ebebekte uygun oluyor, migrosta minies inki var, a101 soffio. Hangisini uygun bulursam alıyorum.