safis12 Hala oluyor bitmiş değil ama eskisi kadar yoğun da değil bebeğim 15 aylık şuan benim 4 aylıkken korona olmuştuk bebeğim de olmuştu ve aşırı korku ve panik yaşamıştım o zamandan üstümde kaldı böyle göğüs ağrısı vs çok zor birşey canım sağlık konusunda çok evhamliyim her şeyden nem kapıyorum sana tavsiyem eğer sorunun gerçekten psikolojikse mutlaka iyi bir psikologa gitmen ben gittim ve emin ol çok rahatliyorsun