Ben yaklaşık 5-6 senedir çekiyorum panik ataktan çok yorgun stresli dönemlerden geçmek tetikliyor. Belirtiler kişiye özel gelişiyor ama temelinde bu belirtileri bişeye bağlamak var mesela kalp krizi beyin kanaması ölmek düşüncesi vs gibi düşünceler saniyeler içerisinde ortaya çıkıyor kol uyuşması sırt karıncalanması bayılacak gibi olma çarpıntı ateş basması vs bir sürü belirti eklenebilir. Çok kez panik atak geçirip 17-18 tansiyonla acile gittiğimi bilirim. Meditasyon yapın, dua edin, tespih çekebilirsiniz ve nefes egzersizlerini araştırıp öğrenin panik atak anında iyi geliyor düşünmemeye çalışın ilk zamanlar zor oluyor ama zamanla alışıyorsunuz umarım geçer kalıcı olmaz, kalıcı olsada zamanla alışıyorsunuz zaten korkutmuyor belirtilerin geçmesini bekliyorsunuz 😇 Allah bu mübarek günde hepimize şifa versin insallah kimse yaşamasın bunu 🤲🏻🌹