Mehtap-37 dikkatbebekvar sezeryanla mı doğum yaptınız benim adetim de öyle oluyor hatta geçiyor bi kaç gün sonra yine lekelenme başlıyor
seherskr kbrsuzen24 Aynen bende kırkım bitti 10 gün sonra regl oldum, bakalım gelecek ay olacak mıyım :/1 sene normal diyorlar genelde
kbrsuzen24 seherskr ben gelecek ay da oldum. Her ay oluyorum bari ordan şansım olsaydı. Mecbur spiral takıldım
Elfidam Balkuupu ilk çocugumda 18. Ayda regl olmuştum. Doktora da görünmüştüm bir problem yok demişti. Şimdi oğlum 7. Ayına girecek hala regl olmadım
Selin1234 Balkuupu ben 8 aylık ken ilk adetimi oldum ben doktora gittiğimde bana dediki 1 sene hatta 18 ay adet olmayı normal karşılıyoruz dedi
Sehlaeminli Balkuupu max 2 yil adet gormememiz normal. Salik durumunda bir problem yoksa kist miom falan
kbrsuzen24 seherskr zaten hiç birsey kesin çözüm değil ki. Kordon bağlatmak dışında. Ama en rahatı spiral.
Berregunes Balkuupu bende 6 ay oldu sezeryan olalı bende olmadım hem emziriyorum hem mama veriyorum şimdide ek gıdaya gectik ne zaman olurum bilmiyorum
Bjk_18 Balkuupu çok normal olmaman canım ben 9 ayın mı 8 ayın ortalarında olmuştum. 1 sene olmamak normal
MinikMucizem38 Balkuupu oğlum 8 ay 13 günlük bende 4 gündür adet olmaya başladım ama çok oluyor 4. gün değil sanki 2. gün çok olur ya o gibi normal doğum yaptım hala eskisi gibi aynı kötü sancılarımda devam ediyor 😢 1 yıla kadar normal olduğunu biliyorum bende olmamasının
Sibel83 20 mayısta doğdu kızım 13 eylğlde regl oldum Hep düzenli olmuştm yine düzenli olmaya devam ettm Bende bu kadar erken beklemiyordm
Emmosch Benimde tam 3.ayımızın bitişinde oldu,ama az az kahverengi geldi sonra kesildi,bakalım bir sonraki ay olacak mıyım,1 yıla kadar düzensizlik normal diyorlar