kasimonbes dikkatbebekvar aynen siyah gibi geliyor regl gibi degil. Doktor pis kani atiyorsun dedi dogum sonrasi
black00 Balkuupu doğumdan sonra 50. Gün adet oldum her ay düzenli oluyorum ama çok fazla kanamam oluyor benim🤦♀️
Tftmnr Gmzgur81 bende 2 buçuk ay oldu doğum yapalı adet görmedğim için bugün kan tahlili gebelik varmı baktırdı m çok korkuyorum 😄 ama sıfır kaza linçlenmiyim de
Canselasr Balkuupu ben de 4 ay kadar olmadım anneanneme sormuştum eskiler daha iyi biliyo diye sütün koruyır demişti
Laralidya kbrsuzen24 o risk her zaman var benim doktorum öyle söylemişti regl olmamaya güvenmemek lazım
kbrsuzen24 Laralidya aman reglinin ağrısı olmasın da gebeliğe de dikkat ederdik artık ama olmadı 40 tan hemen 20 gün sonra başladı 😀
Esra_22 Balkuupu ya herkes yazmiş bir yil şu bı hiç görmedim ama ben doğum yapalı 2 buçuk ay oldu 3 defa adet oldum sanırım sizinki normal benim ki mi anormal pluyoe ya
Alpaslan_annesi Merve191919 bunu ilk defa duydum bende 14 aydir olmadim doktor kontrollerinde bi sorun olmadığını ogrendim icim rahat ama hala olmaması garip geliyordu demek bu kadar uzayabiliyormus bu durum 🤦🏼♀️
Busegnc Ay da oldum hamile kalmadan önce nasıl gününde oluyorsam doğum yaptıktan sonra da her ay aynı gününde olmaya devam ediyor. Spiral takıldığı için uzuyor ara ara lekelenme oluyor
MerAyaz Balkuupu 9. Ayım bitince oldum, düzenli olmaya devam ediyorum. Emziriyorsanız geç olması normal.
ikicanpareannesi 5.5 aylıkken oldum bir ayı geçti olmadı bir daha.. düzensiz olması normal mi sezeryanla doğum yapmıştım
ikicanpareannesi sebbel ay şükür emziriyorum demek ki süt hormonları düzensizlik yapabiliyor benim de bi geldi sonra yok
zehraaktas Balkuupu 5 ay geçti 5 ocakta ilk aletimi gördüm ben de bilmem düzenli olur bilmem düzensiz bilemiyorum 🤔