FaDo0807 merhaba, ben de bebek ağladığında veya kıkırdadığında kendim uyanıyorum, ama birkaç kez uyanamadım. 5 saat olmuştu. İçime oturdu, ama şükür şekeri falan düşmemiş. Biraz iştahlı emdi sadece. Benim böyle 2 defa oldu, ama siz yine de tekrar etmeyin. İnsanın içine oturuyor gerçekten