FaDo0807 sarılığı düştüyse ve kilo alımı normalse hiç takılmayın,zaten acıkan bebek ağlıyo veya kıvranmaya başlıyo sinyallerini veriyo zaten size,benim bebeğimde 2 aylık şuan artık ben uyandırmıyrum uykusunu bölmüyorum,siz 2saattw bir verdikçede uykusunu bölersiniz bu sefer uyumakta zorlanır