bibloblog bu çok normal ki yanlarda ki bıngıldaklar bebek doğunca 3.saatte kapanır zaten .Arka bıngıldak 3 ayda kapanır.En ön 24.aya kadar süresi var .Yapısı öyledir benim oğlumun da öyleydi kundak yaparken 2.aydan itibaren sırt üstü yatırıp yazma ile kafasını sarıyordum .Öyle düzeldi Allah’ın izniyle yoktur birşey inşallah baya olmuş gerçi ama düzelme oldu mu?