bibloblog benim oğlumda vardı. Sivri falan da değil. Kafasının yanında bi daha kafa var gibiydi. Doktorlar bi sıkıntı yok ellemeyin dediler. 3 günde de geçebilir 3 ayda da dediler. Sonra kendiliğinden geçti gitti hamdolsun. O süreçte ben de araştırdım ne vakalar gördüm ama geçiyor. Seninki de geçecek evelallah. İçşn ferah olsun güzel anne 💞💞 sağlıklı, huzurlu, neşeli günler dilerim 💞💞