Berffff2 benim kızımda da 2.5 yaşında o da bacapım ağrıyor diyor arada. Ben de 3 gün önce sağlık ocağındaki doktora sordum büyüme ağrısı olabilir mi diye. Olmaz dedi daha çok küçük, bütümw ağrısı için erken dedi. Çocuk doktoruna götür d vitamini eksiği olabilir ya da başka bir şey dedi. Ben de götürücem inşallah bir şey yoktur