Berffff2 galiba en çok by yaşta görülüyor ben Hematoloji ye de götürdüm çünkü oğlumu plt si düşüyordu ayağını da özellikle söyledim çünkü beyaz kanı da düştüğü için korktuk ayağına baktı ve büyüme ağrısı olabilir dedi beyaz kan düşüklüğünü de yayma testi yaptı kanı mikroskopla inceledi çok şükür kötü bisey yok dedi ama kann düşüklüğünü geçirdiği enfeksiyona bağladı ayak ağrısını da büyüme atağına ve enfeksiyona bağladı yine hatta ilk röntgen çektirmeden önce ayağı aksayrwk yürüdü korktuk vs baya insallah büyüme ağrısıdır geçer 🙏