Sellyslly siz stres yaparsanız bebeğinizde etkilenir sakin kalın çok zor evet ama onun iyiliği için 🫶🏼 geçecek inşallah ben 3 ay çektim bide hastaydı bebeğim geçiyo ya 4. Aydan gün aldık çok şülür daha iyiyiz umarım seninde çabuk geçer Allah yardımcın olsun stres yok unutma ;)