Kızlar gaz sancılarımız hep oluyordu ama dün geceden beri sadece ağlıyor mama yiyemiyor. Mama içerken can cekişiyor resmen 3. Ayda kolik olduk öncesinde boyle değildi cok rahat cıkartıyordu gazını duş aldırıp yatırdım yarım saat sadece ağladı zor sakinleştirdik. Bu normal mi acaba başına boyle bi durum gelen oldu mu. 3. Ayda gaz sorunu biter derler bizim ki yeni başladı sanki. Bu tür durumlarda ne yapmam lazım nasıl sakinleşir yöntemleriniz neler