Deletedmom_37 Sabri Hoca önce beni ,eşimi nelerden şüphelendiğimi sordu . Bizi dinledi . Bulunduğu odada oyuncaklar vardı. Önce benim ve oğlumun oyun oynamasını istedi. Bİz onlar yok gibi oyun oynamaya başladık. Devam ederken araya girdi çok fazla ismiyle hitap ediyorsun dedi . Çok fazla soru sorup çocuğu bunaltıyorsun dedi. Sonra eşim geldi yanımıza üçümüz 15-20 dk oynadık .Oğlum ordaki çoğu oyuncağı doğru oynadı . O sırada yine araya girdi siz oyun oynamasını bilmiyorsunuz dedi. Daha sonra saklambaç oynadık oğluma önce benim seslenmemi sonra eşimim seslenmesini istedi. Oğlum sese geldi ve güldü bize.En son oğlum Sabri Hoca nın yanına doğru gitti ona ce oyunu yaptı pek gülmedi.Sonra kucağına aldı bay bay yapmasını istedi ve odadan bay bay yaparak çıktı. Bir kaç dakika sonra geri geldiler oğlum geldiğinde de ağlamadı. Bana beni al diye kucağını açtı .Tüm bunların sonunda Sabri Hoca bu bebeğin hiç bir şeyi yok.Siz fazlasıyla korkkmuşsunuz ve çocuğunuzu gereksiz yormuşsunuz dedi .Oğlumun eksiği var diye düşünürken oynadığı oyunların seviyesi 18 ay dedi farkında mısın ? Otizm düşündüğün kadar basit değil dedi .Abisinin otizmli olduğundan bahsetti .Kendi 3 çocuğunun da olur kaygısı olduğundan bahsetti . Ama senin çocuğunda hiçbir şey yok tekrar gelmene de gerek yok ama kontrol etmek isterim içim hala rahat değil dersen ağustosta gel dedi.Tamamen oyun üzerinden çocuğun davranışlarına , bakışına , tepkisine bakıyor. Her şeyi yakladı ben oğlumun kaç kelime konuştuğunu söylemedim 7_8 kelimesi var gibi duruyor dedi . Otizm hayatında olan bir doktor ailesinde bunu derinden yaşamış bunu hissetim Belki de başarılı olmasının sebebi abisidir .Jiçbir şey sebepsiz değilmiş bunu anladım.Biz ordayken otizmli bir yavrum geldi.Anne baba zor zapdetti asla komut almıyordu 4 yaşındaydı.Başını dahi kaldırıp kimseye bakmadı .Allah ım kimseyi evladıyla sınamasın çok zor .