misssangreall komut alıyor ayaktayken tut elimi birlikte gidelim dedigimde elini uzatıyor sevdigi şarkıyı açtıgımda gülerek yanıma geliyo göz temasımız var masal anlatırken gözümün içine bakar heycanlı yerlerinde güler şaka yaptıgımda güler sevdigi birini görünce ona gitmek icin cırpınır top atarım sende at derim atar bazen bana bazen farklı yere ama atıyo genelde , kızdıgımı anlar yapma dedigim seyi gözüme bakarak gülerek yapar birinin telefonuna el uzatır o kişi ne tepki vericek diye gülerek bekler bunlar olumlu yönleri , olumsuz olarak gördüğüm yönler de var pazar gibi cok kalabalık ortama girmez direkt ağlar , parmak ucu yürümesi var (3 ay yürüteç kullandık) arkadaşı geldigi zaman gülerek ısırmaya calısır oyun oynamak istemez bunlar gibi cok arada kaldım