bengamzeee1 bence telaş etmeyin ama kesinlikle bir uzman görsün bunda kötü bir şey yok ki , ayrıca böyle bi şey varsa da erken teşhis ile herşey düzelebiliyor, böyle bi şey varsa erken müdahale etmiş olursunuz çok daha şanslısınız demektir , olaya kötü yönden bakmayın bence, hepimiz anneyiz tabiki telaşlanabilirsiniz ama bitane gelişim testi yaptırınız , ben çocuğuma düzenli yaptırıyorum şuan 23 aylık ama 30 aylık beceriye ve konuşmaya sahip , eğer bunu yaptırırsanız içiniz rahatlar zaten ve bunu bilmek güzel bir şey , korkmayın , her çocuk bir değil ama kötü bişey olmasın ileride varsa şimdiden çözülür , yoksa da bunu öğrenmiş ve içiniz rahatlamış olur 😌