fatma_erva bunun alışmayla ilgisi olduğunu düşünüyorum. Ben alıştım senelerdir kullanırım ne batık ne bir şey. Acıtmasın istiyorsanız tüyleri minicikken almak gerekir hatta nerdeyse her duşta ben üstten bi geçerim. Braun silk epil 9 kullanıyorum sanırım 4 seneyi geçmiştir alalı çok da güzel