Ben kol bacak bikini bölgesi epilator kullanıyorum 8 yıldır memnunum batık yapmıyor bende en iyi yönü de kıl kökü zayıflıyor ince seyrek cikiyor . Hamileyken son aylarda jilet kullanmak zorunda kaldım kıl kokum kalinlasmisti . Sonrası bı kaç sefer çok acıdı ama yine düzeldi bence deneyebilirsiniz . Ağda gibi hem geç cikariyor