Hayriyeee Bsee ben onu iki ay çektim canım bir ağrıları adetimi de 4. Ay oldum çok normal bol bol su iç canım bide yürüyüş yap diyorlar ama oda bebekle ne kadar zor biliyorum 🤷♀️