Bsee Ben sezaryen oldum ama doğum sonrası normal ben de çok kasık ağrısı ve bel ağrısı çektim, hâlâ da çekiyorum. Özellikle bebeği emzirirken rahim kasıldığı için bıçak ağrısı gibi ağrı olurdu ama zamanla geçiyor, adete gelecek olursak bebeğim 7.5 aylık oldu ben de hala olmadım süt koruyor diyolar (sadece adet olmayı engelliyi korumuyomuş😂)