Sedy bende yaptırdım orta riskli cıktı imza attım bu şekilde doğumu kabul edıyorum dıye devlette yaptırmiştim doktor bilgi verdi karnımdan sıvı alıncak ama bu düşügede neden olabilir sağlamsa sakat olmasına da neden olabilir dedi ben kabul etmedım özele detaylı ultrasona gittim kemik satımı ense kalınlığına baktılar hiç bişey cıkmadı şuan kızım doğdu 3 aylığız kafaya takma desemde kendımden biliyorum panik oluyo insan ama herşey allahtan 🙂