Sedy ense kalınlığı gayet iyi canım benim de 1.3 tü . Bir sorun olduğunu sanmiyorumo testler çoğunlukla yanlış çıkıyor. Benim bir yakınım geçen sene doğurduğu bütün testler iyiydi bir sorun yoktu ama doğumdan sonra doktor bile şok oldu bebek down sendromluydu. İnsanı boş yere strese sokuyor bence bu testler. Kilodan yaşa, sigara içip içmemek , kronik rahatsizliklara kadar hersey hesaplanıyor bunlara göre bir değer veriyorlar