Aybarsmama eşinize nasıl yaptırdınız gerçekten hayretler içerisindeyim 😯 yani bir ağda salonuna gitmeyi yeğlerdim açıkçası ki öyle yaptım. Neyse, 40 gün hafif jiletleyerek yani jileti çok narin kullandım köküne köküne değilde yüzeyden temizlenecek şekilde sürdüm. ( ki jilet kökten almıyor zaten kanattığımızla kalıyoruz) 40. Günümde ağlaya gittim. Gittiğim bayan bilinçliydi zaten sağolsun dikişlerime etki etmeyecek şekilde ağdamı yaptı. Canım bile yanmadı herzaman ki gibi hissettim.