Annelerim hamile kalana kadar ağda ile temizleniyordum hamile kaldıktan sonra 4 ay dewam ettim sonra eşim yapmaya başladı tabii çok anlamadığı için canımı yaktı sonrasında tüy dökücü krem kullandım 5 kez. hamileyken zararlı olduğunu öğrendim. Son aylarimda karnımı göremediğim için jilet yapmaya karar verdim onuda kullanamadım heryerim paramparça oldu eşimden yardım istedim jiletle tüyler daha kötü oldu şimdi sezeryan doğum yaptım dikişler yapıştırma ağdayi yapmayı gözüm yemiyor korkuyorum siz nasıl yaptınız.