Osmnn_457 Allah dağına göre kar veriyor olsun 2. Hamilelikte genelde 1.ye göre daha az kilo alınıyor hem 2 bebek uğraşırken inanın 1 senede doğum kilonuz diye birşey kalmıyor😊 bende ilk 55 ile hamile kalıp 93 ile doğuma girdim tam veriyorum derken 70 kilo ile 2. Gebeliğim oldu ondada 92 ile doğuma girdim şuan 7 aylık 2. bebeğim 67 kiloyum daha vermem lazım ama ne diyet ne spor ne egzersiz hiçbirşey yapmadım sadece bebeklerime baktım🥲 kilo bakımından üzmeyin yani kendinizi onlar geçip gidiyor sağlıkla sıhatle kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🌸