Osmnn_457 Meraba hanımlar bugun hamile olduğumu öğrendim ikinçi evladıma hamileyim şuan ilk çoçuğum 3 yaşında ama ben piskolojik olarak hazır hissetmiyorum ilk doğumdan aldığım kiloları bile veremedim ne olur bana moral verin
Sleepwalker Osmnn_457 hayırlı olsun sağlıcakla kucağına alırsın inşallah ne olacak ikisi büyür gider allah baska dert vermesin 🤗
Yenibirannecik Osmnn_457 Allah sağlıkla kucaginiza almayi nasip etsin.. bizde de kaza oldu bakalim bu ay adet günümü bekliyorum umarim size eşlik etmem 🤣🤣 benimki bide daha 1.5 yaşında bence sizin cocuklar arasi yas araliginiz tam ideal. 🥰
BalBadem3 Dilaylaa 6 yıldır bu şekilde korunmayı başaran ben 🙈 Acaba ne zaman bir sürprizle karşılaşacağım 😂
baykuskiz_ Osmnn_457 geri cekilme korunma yontemi degil Allah yüzünuze bakmis o zamana kadar tesadufen olmamis. Korunma yontemi olsa simdi de olmazdi cocugunuz. Demek ki degilmis 🤷🏻♀️
acabahamilemiyim Osmnn_457 geri çekilme korunma yöntemi değildir!!! Allah aşkına yıl olmuş 2023 aç Google den oku korunma yöntemlerini🎈 ayrıca hayırlı olsun canını sıkma kendini üzme üzdükçe bebek de etkilenir hem yaş aralığı da güzel olmuş
Nursena0606 Osmnn_457 geri çekilme korunma yöntemi değil. Demekki sizin farkında olmadığınız ama rahimde, yumurtaşıkta bir sorun varmış ki 4 sene korumuş.
Nursena0606 Angelangelll Az önce de söylediğim gibi korunma yöntemi değildir. Ve siz 10 sene hamile kalmadıyssnız yolunda gitmeyen bir şeyler varmış demektir.
Deletedmom_64 Osmnn_457 bende hamile olduğumu öğrendim daha ne olduğunu anlamadan değerlerim düşmeye başladı sağlıkla kucaginiza alın inşaallah ben düşmesini hiç istemedim ama nasibi yokmuş