@Eslimebrar geçmiş olsun aynı sorunu bizde yaşadık oğlumda doğduğundan beri gözü çapaklanoyordu denemediğim yol kalmadı çay anne sütü serum fizyolojik göz damlaları işe yaramadı doktor 1 yaşa kadar masaj önerdi günde 5 ,6 kez yapılıyo internete yazarsanız pek çok videoları var yüzde %50 ihtimal var geçebilir dedi bizde geçmedi masajla 1 yaşında opresyon geçirdi probing diye geçiyor ismi ameliyat sonrası çok şükür düzeldi iki gözü size tavsiyem masajla geçmiyorsa beklemeden göz doktoruna gidin çünkü 1 yaş sonrası kemikleşiyor kanal açılma oranı çok düşüyor Ameliyatta kesi vesaire hiçbirşey yok misine gbi bi iple i göz kanalına iniyolar başta çok korkmuştum çok araştırdım birçok doktora da götürdüm hepsi aynı şeyi söylediği için ameliyata karar verdik doktoruyla birlikte çok geçmiş olsun inşaallah masajla şifa bulursunuz