belinayinannesii Eslimebrar açık çay bir bardağa dök ılık olsun, gozlerini dışardan içe doğru sil hemen geçiyo 🥰
Cansu28_ Eslimebrar Çok geçmiş olsun kuzucuğa. Göz kanalı tıkanıklığı olmuş olabilir. Papatya çayı çok iyi geliyor. Bir de gözle burun arasına parmağınızla hafif masaj yapın .
Gzdeymn Eslimebrar bizimde çapaklanma olmuştu doktor" oftamycin " göz damlası verdi kullanınca geçti hemen
mhamzaa @Eslimebrar Tobrased göz damlasıyla şifamızı bulduk Birde adaçayını demleyip pamukla sildim gözünü antiseptik özelliği olduğundan dolayı tavsiye ederim ☺️ Geçmiş olsun
Deletedmom_110 Gizem12 verdi kızımda da aynıydı hemsırenın ısrarı üzerine sürdüm çayda terebent fazla olduğu için enfeksiyonu artırıyor yeni daha 14 günlük beneğim 3 gündür böyle. Gözümüz hiçbişi yoktu ve pamukta azdırır enfeksiyonu gazlı bezle silmeme rağmen
Elifinannesii_ Benim kuzumın gözü de böyleydi sağlık ocağında anne sütü ve çay ile sil dediler yaptım düzelmedi doktor damla verdi ilk kullanımda bile etki etti hemen geçti. Çocuk doktorumuz da çay ve serum suyu ile de sil demişti ama damla iyi geldi. Geçmiş olsun
Mehtapdubara Benim oğlumda da aynı sıkıntı oldu doktor doğuştan gözyaşı kanalı tıkalı dedi damla kullanıyoruz ve en önemlisi günde birkaç kere masaj yapıyorum,
Elinasil Ya saçmalamayın ne anne sütü ne çayı ya küçücük bebek bakmayın siz yukardakilere. Daha da kötü olur yukardaki bebek gibi allah korusun gözüne kalıcı bir hasar bike bırakabilir iltihap. doğru düzgün doktora götürün antibiyotikli damla versin.