rua_da_senhora_das_verdades kadriye07 bol temiz hava öneririm. En az yarim saat dışarda vakit geçirin. Ve kesinlikle terletmeyin. İnce giydirin. 4 aylıkken ilaçsız atlattık bu şekilde. Uzun sürdü öksürüğün falan geçmesi. Ama geçti. Birde bol bol emzirdim.
0tulayt0 kadriye07 bolca burnunun temizle canım olsun olmasın temizle bir de sürekli nebulizatör ile buhar verdim verilen ilaçlardan birkaçı onunla veriliyordu ben izotonik su da koydum o ilaçlar bitince sürekli buhar verdim geçmiş olsun şimdiden