kadriye07
Merhaba geçmiş olsun
Bebeğim 2 aylık, bronşit sebebiyle hastaneye yatışımız yapıldı bugün.
Hem pazar hem pazartesi acile gittik, bir şey yok burnunu fizyolojikle temizleyin yeter dediler. Salı gecesi artık o kadar cok kustu ve nefesi kesildi ki; sabahı bekledik uzman doktora görünmek için.
Doktor muayene eder etmez yatış verdi hastanedeyiz suan. Belli aralıklarla buhar veriyorlar ve serum takılı
Sürekli uyuyor, emme&mama neredeyse hiç yok.
Öksürdüğü zaman doktor sırtını cevirip sırtına burun korkmayın balgamını kusarak atarlar dedi bilginiz olsun