[silindi] Boraninannesii evet o bizde de var. Hafif gözünü açınca hemen görüyor görünce uyku açılıyor. Uyutuyorum hop baştan aynı durum. Tam kısır döngü 😁
Ucansupurge [silindi] Normal canım gözleri açılıyor ya uzak mesafeleri daha net gördükçe ilgisini çekiyor 🤗 benim kızım klima ila muhabbet ediyordu sürekli 😂 bir ara kavga ettiler çok komikti 😂😂
2cocuk_1anne_ [silindi] 2 bebeğim de avizeyi çok seviyor du Oğlum 3 aylık oldu bugün hala bakar izler avizeyi Kızım da çok severdi geçer zamanla normal yani 😊
balam12 [silindi] merhaba benim kızım 3 aylık oldu avizeye bakıp gülüyor her uyandığında özellikle hep aynı noktada birsey var gibi sizinki geçti mi acaba