[silindi] Kızlar bebim 4,5 aylık. Avizeye tavana bakıp gülüyor muhabbet ediyor onlarla. Kaç aya kadar bu şekilde devam ediyorlar. Bazen tedirgin etmiyor değil ne var orda kiminle konuşuyor diye dönüp bakıyorum ☺️
minikMarquez [silindi] onlar bizim görmediğimiz meleklerle konuşup eğleniyor gülüyor uyurken bile benim en az 5 at devam etti sonra çığlık başladı ama güzel sesler
kolonyalimendil [silindi] 2,5 aylık tavan resim avize perde ne denk gelirse 🤣 AA uuu ııı diye bakıp bakıp gülüyor 🤣 dün kucağımdaydı baktım Ocak açık ocağa gülüyor 🤣🤣
Mmc_sirin [silindi] biz 8 ayligiz devam ediyor hala tavana bakip guluyor uyurken biseyler yiyor guluyor onlarla oyun oynuyolar
Lina11 [silindi] benim bebeğimde 4.5 aylık o da bakıyor. Dikkatini çekiyordur merak ediyordur. Benimki de bu ara evde bir tane çiçek var ona takıldı sürekli ona bakıyor
Boraninannesii [silindi] o bizde de vardı dizi film gibi karşına geçip bütün gün izliyorduk anakucağını önüne koyuyordum baya işime geliyordu. Ama artık topladım topladığıma pişman olmadım değil keşke kalsaydı
ElifZynep54 [silindi] benim oğlanda gece lambasına cok bakar ışık dikkatlerini ceker biara da odanın kapısına bakıp gulerdi tedirgin olurdum 😂
Boraninannesii ElifZynep54 benimkide kameraya bakıyor odayı karartıp unuttuğumdan kamera gece görüşe geçiyor etrafındaki kırmızı ışığa bi takıldı mı vay halimize
Adennur [silindi] benim kız 1 aylık bizim dış çekim tablomuz var ona bakıyo sürekli 😂annecim beğendiysen odana koy hediye edeyim sana diyorum
[silindi] Deletedmom_39 sabah dönenceye çevirdim kafasını. Bi dönenceye dönüyo bi de tam arkasındaki avizeye dönmeye çalışıyor. Aklı hala onda 😁
[silindi] Boraninannesii evet o bizde de var. Hafif gözünü açınca hemen görüyor görünce uyku açılıyor. Uyutuyorum hop baştan aynı durum. Tam kısır döngü 😁
-_-hUysUzvetatlikadin [silindi] bende o zamanlar ürküyordum oğlumdan bir de gözlerini devirip bakıyordu ama geçti açıkçası sebebini tam bilmiyorum ama galiba çoğu çocuk o dönemlerde yapıyor ilgisini çekiyor