eylulhira Ali4 sanırım vücut kendini zor toparlıyor ben nioli Yağı aldım bu ay hep kullandım akıntılarım azaldı ve kasık ağrılarım bitti şükür 🤲🏻 kullanmak isterseniz tavsiye ederim