eylulhira bende de oluyordu, adet dönemine bir hafta kala. Sonra biraz fazla olmaya başladı ağrı dr gittim geçen hafta iki tane nur topu gibi kist varmış. Ağrılarının sebebi bu dedi. Aynı zamanda düzensiz ve arada uzun süren adet oluduğum için adet düzenleyici verdi. Korunmuyormusunuz ? Eğer korunma yoksa gebelik ihtimalide olabilir oda bir gebelik belirtisidir.