ErenAlim 13 aydan bildiriyorum benim de oğlum uykuyu seven bir bebek değildi gündüz yarım saat uyurdu 7.ayda bir nebze daha arttı. Şu an en çok 2, 2.5 saat uyuyo gündüz, gece 6-7 kez kalkıyo pışpış yapıp yatırmayı denersem kıyamet kopuyor uykusu açılıyo ama meme ağzında 1 dk dursun hemen tekrar dalıyo, bu alışkanlığı değiştirmem lazım artık, sizin bebiş de daha güzel uyumaya başlar umarım😊🙏