ErenAlim 19 aylığız hala aynı, bir hafta oldu memeden keseli benim de umudum o zaman geçince belki uykuları düzelir ama bilemiyorum. Şu an hala umudu var diye kalkıyor diye düşünmek istiyorum inşallah zamanla azalacak. Ama o kadar yorgunum ki bugün eşime ben artık uyumak istiyorum dedim şöyle çok değil kesintisiz 3-4 saat😔ama doğduğundan beri bu sadece birkaç sefer gerçekleşti. Yani söyleyeceğim 1 yaş, yürümesi, tam olarak yemesi, atakları atlatması, dişleri çıkarması… hiçbirinin sonu yok hala çok sık uyanıyor dalamıyor Çıtak sesine uyanıyor…