Hasretkmrc1 offf çok geçmiş olsun bizim gelinimizin ilk doğumunda dikişi stajyer atmış yanlış olunca doktor geriye dikiş atmış bi kaç gün sonra agrısı çok oldu hatalı dikimden sandık ilk önce sonra hastaneye götürdük dikişleri patlamış ve 3. Kez dikiş atıldı bi süre hastanede yattı onun İÇİN baya sıkıntılı bi süreçti ama uyuşturarak atıldığı için dikişlerden sonra oh cekti oturmayı özlemişim bence boşa acı çekmeyin uyuşturuldugu için canınız yanmaz