Kizlarr çok kötüyüm 15 gün önce doğum yaptım dikislerim 10 tane ye yakın iç dış iki haftadır yataktayım zaten asla iyileşme yok dikişlerim düşüyordu bende seviniyordum aa iyileşiyor diye meğer dikislerim patlamış iki gündür zonklama peşimi dolduracak şekilde akinti sıvı artık dayanilmicak gibi çok kötü dün aynayla baktım yaram açık kocaman bir yara anladjm biseyler olduğunu bugün doktora gittim dedi açılmış evet tekrar dikicem agladjm dayanamam dedim çünkü dikiş atılırken diğer dünyaya gittim geldim o derece başka çaresi yokmu dedim kendisi iyileşmez mi dedim tamam. İğne yazicam krem VS. Kullan sabah akşam iğneleri vurdum tenduryot kullan cumartesi tekrar gel eger Bi iyileşme gibi bisey olmazsa dikicem tekrar dedi kızlar geçermi sizce biraz ben dikisten çok korkuyorum madecessol yazdı krem furacın diye bir krem bide antibiyotik iğne ağrı kesici iğne yazdi